The garden route - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ragnar Goossens - WaarBenJij.nu The garden route - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ragnar Goossens - WaarBenJij.nu

The garden route

Blijf op de hoogte en volg Ragnar

12 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Beste mensen!

Onlangs ben ik samen met mijn familie, pap, mam, kenny en tessa, op vakantie geweest en hebben we de garden route bezocht. Een fantastische vakantie en achteraf weer meer mooie ervaringen rijker. Het afscheid was lastig, maar ik besef me al te goed dat ik hier een goed leven heb. Een van de hoogtepunten was zeker het bungeejumpen met kenny, die mij een paar dagen eerder nog gevraagd had om zijn getuige te worden op zijn bruiloft. Iets waar ik zeker trots op mag zijn! Van het bungeejumpen heb ik een video gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=Bjyn1HsdXww&fb_action_ids=824096434349205&fb_action_types=og.shares&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B814348035315091%5D&action_type_map=%5B%22og.shares%22%5D&action_ref_map=%5B%5D

Dit was niet zomaar een brug, het was de hoogste bungeejump brug van de wereld. Binnenkort zal nog een update volgen over deze vakantie. Geniet van het filmpje!


Groetjes Ragnar!

Ps. mocht het filmpje onverhoopt niet werken, laat mij dit dan weten!

  • 12 Mei 2015 - 09:42

    Toos Latour:

    hallo Ragner,
    Jouw familie is weer veilig en zeer voldaan terug in Sittard.
    Ik heb al een gedeelte van jullie avontuur gehoord.
    Geweldige ervaringen hebben ze opgedaan.
    Geniet van alles nu je nog maar kort in Afrika bent.
    Groetjes van Toos.
    En....... voor de bruiloft ben je nog ruim op tijd.

  • 27 Mei 2015 - 20:07

    Hermien:

    Jeetje, ik heb het filmpje gezien. Ik kreeg het er spaans benauwd van! Dat jullie dat durven ...
    In ieder geval een ongelooflijke ervaring die je volgens mij nooit meer vergeten zal.
    Ik wens jou nog een hele fijne tijd toe!

    Groetjes,
    Hermien van der Loo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2015

The garden route

08 April 2015

Time flies...

10 Maart 2015

The Good Life!

17 Februari 2015

De eerste week Cape Town!
Ragnar

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 7485

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 24 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Khorog, GBAO

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: